2010. szeptember 17., péntek

Első művem


Tegnap végre volt időm nekiállni a saját körmöm megcsinálni, végre megvan a kelékek nagy része, lehet gyakorolni ezerrel :D:D Ha magamon már jól megy, akkor lehet jelentkezni, anyagköltségen megcsinálom bárkinek szívesen amíg nincs papírom róla. Egyenlőre még van mit kikísérletezni....és a jobb kezemen elég gáz volt bal kézzel megcsinálni, de lesz ez még így se... Kukkantsátok meg az első munkám, olyan büszke voltam magamra, szerintem ahhoz képest, hogy megnéztem egy DVD-n és csináltattam egyszer magamnak (bár az csak a saját körmömig tartott, amolyan megerősítés volt), hogy azért élőben is lássam, nem is olyan rossz ;)


És persze, a hülyeség sem maradhat el...a kisujjamon kipróbáltam milyen lenne hegyesben...a formája kicsit béna lett, de sztem nagyon Rock&Roll :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése